Primer objectiu:
Concretem la línia assistencial i educativa

 

 


Resposta a la demanda
Donar resposta a la demanda, marcant el nombre d’usuaris als quals podem atendre tenint en compte l’espai i els professionals dels quals disposem, i alhora garantint la qualitat del servei.


  Indicadors Termini Estat Observacions
 

Aplicació de la regulació establerta en:

 

 

  Programació de serveis territorials especialitzats 2015-2018, document elaborat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Anual

Assolit

  Decret de l’Atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu. Anual Assolit

 



Qualitat del servei

Implantació en l’àmbit residencial del Pla Individual d’Atenció Integral (PIAI) .


  Indicadors Termini Estat Observacions
 

La valoració residencial (VARE) sigui superior a la de l’exercici anterior.

Anual Assolit

 



Atenció integral

Definir i desenvolupar processos transversals d’atenció a l’usuari que possibilitin una atenció integral.


  Indicadors Termini Estat Observacions
 

Realització d’un estudi actualitzat sobre dos projectes concrets:

   
 

1. Suport d’infants greument afectats de 0-3anys.

Anual

Assolit

 

2. Llars amb suport

Anual

Assolit

 



Relació amb l’entorn

Mantenir les coordinacions iniciades i reforçar la relació amb l’entorn.

  Indicadors Termini Estat Observacions
 

Realització d’un 95% de les reunions programades i la realització del treball inherent a les comissions:

Anual Assolit. Realitzat amb un índex superior al 95% i amb participació a noves iniciatives proposades
 
  - Taula infància      
  - Llei de Transparència      
  - Grup de Treball d'Educació Especial      
  - Suport que presten mitjançant el Centre de Recursos Educatius Especials (CREE) a les escoles ordinàries